شهید ولـی الله عشــریه

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ولـی الله عشــریه

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ولـی الله عشــریه

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام ولی الله عشریه از شهدای دانش آموز شهرستان قائم شهر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : حاجی بابا
تاریخ تولد : 1343/07/02
تاریخ شهادت : 1361/01/21
محل تولد : قائم شهر
گلزار شهدای سید ملال قائم شهر
نحوه شهادت : اصابت ترکش به بدن
محل شهادت : فکه - شرهانی
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

سخنرانی شهید ولی الله عشریه در مورد امریکا

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱ ق.ظ

جنایتکار شوروی که برادر امریکا می باشد بر این ملت مظلوم ما توطئه های فراوانی داشتند. آنها می پنداشتند که انقلاب ما یک حرکت تند گذری که در نهایت آنها باید باشد، اما آنچه که مشاهده شد بر خلاف نظر آنها بود. انقلاب اسلامی به عنوان تنها قدرت معنوی در مقابل ابر قدرت های جهان بود و آنها برای درهم کوبیدن این قطعه، مزدوران حلقه بگوش خود را مامور اجرای تفرقه بین ملت کردند.

اما به لطف خدا و به یاری امام زمان (عجل الله) اکنون دیگر خبری از آن گروهک ها نیست. اکنون امت ما از آن وابستگی ها رهایی یافت و این رهایی یافتن امکان پذیر نبود جز اینکه همگی حرف امام را شنیدند و به بندگی الهی امام جواب مثبت دادند. آنجا که امام رهبر است و آنجا که روح الله رهنماست هر گروه و دسته ای غیر از راه او، بر ضلالتند. وقتی امام رهبر باشد، امریکا و شوروی هیچ غلطی نمیتواند بکنند. وقتی خط امام مشخص باشد، تمامی گروه های مخالف از خط امام و منحرف از خط امام باطلند و هر انسانی و هر کسی که کوچکترین انحرافی از خط امام داشته باشد در کوی هدایت نیستند و اما خط امام چیست ؟ خط امام همان خط اسلام است. خط امام خط تعویض با شرق و غرب است. خط امام خط عدم قدرت طلبیست. امام که میگوید اگر مرا خدمتگذار بگوئید، راضیترم. انسانیکه در خط امام هست باید متعهد باشند، نکند شهدای ما بروند خون خود را هدیه کنند و افرادی غافل از آن باشند. من در اینجا مسئولیت شرعیه الهی خودم را به ملت عزیزم عرض میکنم که شهدا خون دادند اما قطره خونیکه از شهدا به زمین ریخته شده دِینی بر گردن شماست.

۹۵/۰۵/۲۵ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی